maandag 8 oktober 2007

videotekstvideoding










op het scherm is er video
de video is een dans de dans
zit in de beeldjes de dans zit niet
in de beeldjes de beeldjes
zitten sjoekvol met sterren de sterren

ademen de sterren blazen sterrendamp
op het scherm is het scherm is het scherm
video & ik & mijn lief & ik

wij zijn twee meisjes kijk wij vallen
in & uit de letter de letter is een m
denken wij maar wie zijn wij wij zijn
nog jong wij zijn altijd zullen altijd
voor eeuwig wij wenen wij
snikken wij wachten
waarop wachten wij
wij wachten

wij schuiven & klikken onze armen
in de armen wij schuiven & schroeven
onze benen in huid & de huid in de huid
rond onze wikkelangsten om de
angst in de angst om de angst
ha kijk zie da's
weer


wij zijn het stof op je lippen
wij wij zijn de dorst in mijn mond
wij zijn de dauwdruppels wij die
ik jou gaf deze ochtend wij zijn
de ochtend die jij mij gaf in de dauw
blijf eraf of ik bijt je & ik lik je
tot je bij ons voor goed & voor echt
zit te
willentrillen

op het videodode
scherm zijn wij

wat er is in het wit
&
in het wit zijn wij

dit

wij zijn de enige koekjes in een zee van chocola

wij zijn het donker van kleuren die kraken wij zullen
allebei op de meest ellendige manier
dit leven verlaten

alleen

wij snikken & lachen & vallen
als twee meisjes in onze jonge
meisjes video
ik heb je

je valt niet
maar
als je niet valt
heb ik je

niet
de dans
de

d



English Version on MutualMachineBook;
http://mutualmachinebookblogspotcom.blogspot.com/2007/10/coalescence.html

Geen opmerkingen: