maandag 24 december 2007

too large

i c865c0c0b4ab0e063e5caa3387c1a8741 ry
she c ries seir rising uon pup bysid apflasoteøn up
up rising iRSNK c ry


i cr56f4b4b8d1942e0d5055e11482206dd7389b878a y risa agea ing
the ne ta trick iT620 s res peat
repeat th etrick the t rick
is recikrs pease 4586696228dbd1804d1ff75689f13a23 peace

xmqas trPSKSMKS ick
ick i2134569653 cry

^

i cr$1$e4VUiQ2I$L/c93Qjo8pMIQ4QrtsQB90 y
unspoken i c ry
she c ries iftrifs >too


we cr y
o

how we
cry


peace r6372797065616365 ising
rising sginrs ing pINK eace
Oxmasmuder xmassm|urder

piknikpeace

i cr71aa6b2eb7b779ba1007264e637c80e800be00d1 y
she cr ies
rising w e


cry





[made with http://noemata.net/ontopofthings/keyevent/4.html]

hu oh & hi yes i finally made a
painting that is too large for
the scanner, it's called
the end
of metaphor i guess i will
have to photograph it darn

have another turkey

Subtle Eye



tweeluik



daphne d = new daphne();
daphne.run();

Foto



Kessel-Lo 24-12-2007

zondag 23 december 2007

éh?


stamatakis & chirot by tesseract




[Dutch 'reading' by the Open Source OCR module Tesseract
of Matina's Natura Morta 5]












[Dutch 'reading' by the Open Source OCR module Tesseract

Check the Kind of Body YOU Want!!!

drawing

islandverse impresa contnd

key event #2

wrhatX zK? goes yon x99D!hers LI?wD7 i }cdo>nKv'qt ?-kPnow<
N}`Ydo youhh?$
uq#-u ,cgknuuttAer,
a~g`what iare XyoDu 'doin6g
>/QWm>-Ja<Gw2Sa4l!fLj'd9kK
Tkeyevent #2
X.Gjt`7Bx\X_ how 'kdoresZ S,t8hJi-sT _wor9ke!G^#/A
rtrying4 to e,xplKain #.tVhis.Y uN
L|>JQdn6uIvlP
*how doses t>his ,worke
#m'<ACTL_m#k6de
pwhile Dyou: +wr.itep
My;eD9u&@'9 &you're GinteMrrMupZtebd whCiloe you Dwrrite
<,$[e~[Lt0aivnte{rr@uptUe:d
WVIp(pi7hWXXS{V'c^R/XU
SSLOW; BEfVAcUSE ZOF THE9 grS~>Z[oZJ4B\AwJAXz
_^${c slimey
8c:>{_Fr the WimpRosusib,ili#tyu
[l)'UlKtryizng to&" wrUite' dst.raisght
p;t*ryvong txo fwri[te sFtra%sght<\
lPH((`p0pl[?6kuhBA_nVSHfJ>qBk9P-}\q
writiingf strraigLht
_E"6NP'r$~zo-Sm;cursor'
a&))(;ptinterArueptigonsn v5"
88RUZy interrru*pti[onsz
^ll|m]Cxh6=

http://noemata.net/ontopofthings/keyevent/

vrijdag 21 december 2007

Nieuws




"Nu aanschouw
De reuzedruiven van 't Beloofde Land!"





Hélène Swarth's Hope and Love
walking back to the Altar of Eternal Joy
after having rather unpassionate sex
and/or reading Les Fleurs du Mal
by some French guy

innate

Synopsis

Foto

En of dat rijmt

I

wat was er eerst:
het berkenbosje

of mijn streepjescode

maf maar de kraaien
vragen zich niet af


wel de boompiepers
die doen niet anders

en ik

ik stommel
stommel middenin



II

aan de recalcitrante niesbui
aardsnot geef mij prijs

starend
op end of onbevattelijkheid

zoals daar zijn

het onvermogen van holtes
gedwarrel van hersenactiviteit

of de geslepen gein
van eiwit, elektrode

in de strook heelal
waar zij Zich snuit



III

lijk elders

in de opengevouwen
zakdoek zandkwallen & zeefluim

oervocht aan raakstrand
heult met het schuim

jutwerk schering is
inslaand verdriet

schateren honden
langs rovers’ spoor

zuster
stelt zich uit tot morgen

wordt kwal
kadaver
zorgen -



IV

dan zwijgend maar drentelen
aan lamsoor of luchthart

drenzen op tocht
het sparren - ook het sparrenbos

niet veilig voor mijn blik



V (landhalte)

maar schuchter zaadje
van verworpen tomaat
bevrucht de velden

bijoogmerk is
avondrood

een roedel koeien
picknickt in de
schaduw van

mager bosje



deert niet
de boerse beuk:

onaangedaan toont zij
in snibbig licht

de veerkracht van haar hout
in takken

Poeem


\
=O(-:
:-)x(-:
:-) Y Y (-:
----------
:-)x(-:
xxxxxxx
:-)%)<
=O(-:
()—:
!
!
xxxxxxx
zzz~



(slightly damaged return)

donderdag 20 december 2007

woensdag 19 december 2007

Izeganz monoloog # 14

Het Fijne Nog

Entra nel petto mio, e spira tue
si come quando Marsia traesti
de la vagina de le membra sue.

Dante Paradiso I

sterfscene 843/take 5
(Izeganz bekent zich marsyaans aan de muze)


iii


al het grove hebben we al:

wat hen uitstraalt bedekt mij
wat hen opjaagt & jent

het omstroopt & bedruipt mij
de walg staat in de stollende holten
te lezen waar ik snelde & vocht

waar ik gestremd nog u zocht
waar zij de leegte rond uw letters
bepotelen willen, er het licht afpulken

het zoete met hun rasptongen
tot glas slijpen, opglazen
tot het goudschijnt,
klaterplast

tot ze ook
in de gezichten die de hunne zijn
op aantoonbare wijze
hun namen bij de mijne met bloednagels
van nijd hebben staan krabben

al het roze al
al het bloeden

hebben we we hebben het

hier

& dan, daar

zijg mij de borst in
tel je op tot een zwerm
vette kraaien, strijk neer &
haak je honderden bekken

waai mij in
weef met de spin
van uw adem witheet
het garen & van het
garen de windsels
wikkel de fophuid in balen

genummerd,
bestemmingsgeschikt,
conform de speerpunttechnologica der cohorten,

in enkel ons dit dat niets is dan dit eeuwige wijken
onhoudbaar flinterdun als zijnde éénzijdig het hunne


met hier het tijdsgewin in niet

daar net naast de spilzucht van nooit


uiteindelijk.



"Heel zachtjes beweeg ik mijn mes, en rats! het valt
uit elkaar, als een klomp aarde die op de grond ploft"



Au Bain Marie

(in plaats van 2 middeleeuwse ansichten)


Solutio Perfecta

Waar zijn we hier?
Het tweetal bomen, ter oriëntatie
opgericht, maakt eigenlijk niet veel wijzer.
Wat zanderig gedoe – dat zijn de heuvels –
een schampere aanzet tot bosschages, een
heuse einder, grijs zoals het verten betaamt.
Van een zelfde saaiheid blaakt de al
even grijze lucht daarboven en daarachter.
In dit alles schuilt dan ook geen enkele
aanleiding om zoiets vast te leggen. Zo’n
ansicht zal wel nooit een tweede druk beleven...

Maar dan, pal op de voorgrond, staat
daar dat ding, die duikelaar die nauwelijks steun
kan hebben aan het stijve ronde groen waar hij op
rust (hij lijkt ook meer te zweven). Het is een vaas.
Compleet met negenvoudig bloemboeket, dat – ook
al stijfjes – uit de halsopening naar buiten tuurt.
Voor het gemak is hier het perspectief vertekend,
zodat alleen op deze plek een vermoeden
geschetst wordt van de duistere inhoud van de vaas
(Om de nog in knop staande bloemen lijkt het
sowieso niet te gaan. Daar zijn ze te onooglijk voor).
Want vreemd is het wel, zo’n vaas,
compleet met bloemen, duister, levensgroot
in het landschap opgericht. Een duinlandschap
waar overigens nog andere bloemen groeien. Die
hebben iets formeels, iets van wat-moet-je-van-me
en zit-me-niet-zo-glazig-op-de-huid-te-staren.
Hebben ze iets van ons aan? Nou dan! Richt
je blik liever op het binnenst van het vat.
Wat daar gebeurt is andere koek.

En dat is niet gering.

In de eerste plaats gaat het blijk-
baar om een ander landschap, waar zich
een schamel ritueel afspeelt. En in dit ritueel,
dat in haar alledaagsheid schokt, ontroert,
schuilt eigenlijk niets mysterieus. Eerder
iets vrolijks, in de trant van, kijk, zo
doen wij dat. Want, en dat is eigenlijk het
eerste wat hier opvalt, hier wordt gevreeën.
Of althans, de pogingen daartoe zijn
serieus bedoeld.


Het rossige meisje ligt in
de volle lengte op haar haardos uitgestrekt
– daar heeft zij jaren op gespaard! – en laat
zich blijmoedig omarmen door haar blonde
minnaar, die eerder iets onnozels heeft. Wang
aan wang liggen zij erbij te glimlachen, en
het drietal benen dat zich toont – het vierde
is blijkbaar even zoek geraakt in het vriend-
schappelijk duel – ligt blij te kwispelen. En,
welbeschouwd gaat het om kinderen nog.
Die spelen doktertje hier op de groenstrook
tussen water en water.

Zij liggen in het bad, of liever een
strook land daarin, met grote ogen, wilde
haren, op en over elkaar heen, het water
te bezoedelen met hun liefde die, wat het
ook wezen mag, in elk geval zeer vleselijk is.
Dit dan omringd door vier getuigen.
Die bij hun aanwezigheid – hun werk – niet
meer nodig hebben dan een hoofd.
Zo zijn zij ook. Zij drijven meer
dan dat zij in het water staan, en ernstig
en gedwee aanschouwen zij het liefdes-
tafereel. Dat is hun missie en hun doel.
Dan is er nog die ene die,
maar nauwelijks roodgevleugeld,
als een kind de hele toestand lijkt te in-
spireren. Hij is de motor van het spel.

Wat niet echt duidelijk wordt, is
of dit alles nu zich ìn de vaas afspeelt,
of dat de een of andere onverlaat zoiets
heeft zitten schilderen, op de buitenkant.
De twijfel blijft. Temeer daar het duin-
landschap als context eigenlijk niet voldoet.
Er is iets met het licht. Het egaal-diffuse
dat de hele ansicht overheerst, maakt
dat er eigenlijk niets te geloven, niets
te begrijpen is. Zo’n bleke zaterdag in maart,
wanneer het daglicht overal even effen is,
lijkt niet te inspireren tot het blijkbaar sexueel
bedoelde tafereel. Dit opent niet direct de pers-
pectieven van hun liefde. Zelfs niet die
van symbolen.

Toch, en dan staat alles stil, heet
deze oplossing perfect te zijn...



Au Bain Marie

Hier heb je ze weer!
Iets ouder nu, maar nog altijd vast-
besloten hetgeen zij destijds in de duikelaar
presteerden onvermoeibaar voort te zetten.
Maar er is nogal wat gebeurd sindsdien.
Meneer en mevrouw hebben het ver ge-
schopt, dat zie je zo. Afgezien van de
tekenen van koningschap – die ze zelfs tijdens
het vrijen niet afdoen! – hebben ze in de tus-
sentijd nog leren vliegen ook! Daarvan zijn
de vleugels hopelijk voldoende bewijs.
Maar wat doen ze dan in het water?

Wat Hare Majesteit met haar rech-
terarm uitvoert wordt niet helemaal duidelijk.
Als een blozende tiener sluit zij haar ogen, terwijl
haar hand naar zijn torso afdwaalt, een beetje
onzeker, klam waarschijnlijk. In elk geval wei-
nig doortastend. De vorst lijkt wat zekerder van
zijn zaak. Zijn hand daalt af naar haar nog net ver-
borgen schoot. Waarbij hij recht de wereld in kijkt (niet
echt naar haar, meer zomaar wat in het algemeen).
Is hier dan sprake van extase?

Bij haar wel, voor zover het daar
op lijkt. De blik wordt telkens toegezogen naar
de nietziende gelaatsuitdrukking van de vrouw,
die een anticipatie op Albertina vormt. Zíjn blik
staat daarmee in schril contrast.

Er is geen vat meer. Er is slechts bad.
Een rare binnenzee, een eigenlijk onmogelijk
bergmeer dat tussen zanderige rotsen hangt,
of staat, of zweeft... Veel zinnigs valt er
over zo’n landschap niet te zeggen.
De lucht bijvoorbeeld slaat
al helemaal nergens meer op. Dat is gewoon
vergeeld papier, met hier en daar verbleekte no-
tities van de maker, die er blijkbaar meer van
begreep of achter zocht. Ook het kwartet
getuigen, en de enthousiaste putto met zijn
rode veren: niets of niemand is er over
van het oorspronkelijk bloemrijk gezelschap.

Wat wil je, een koning en een koningin
doen zoiets toch niet in ’t openbaar?

Maar dat verklaart nog altijd niet,
waarom dit nu per se in het water moet. Zelfs
bij ongevleugelden lijkt het al met al
niet handig, logisch of gebruikelijk.

Genoeg. Als laatste zij nog op-
gemerkt, dat wat ieder al als eerste zag: hier
zijn de rollen omgekeerd. Zíj houdt
haar vleugels droog. Meneer krijgt daar
straks nog problemen mee.


***

u
e
o t d g
h R E G
T i h i n
n e o t P E E D N
N R P w t e i o
t T O Y I d x t C I M
X E O Y t r
N R P A
s s t E
e
e e m o h
x r
s s e e e s t
e c
s s e m m o o
i
e s s s s
s


http://noemata.net/ontopofthings/acciatr/longhorizontal.php

zondag 16 december 2007

Revelation of the Total Eclipse


what was revealed during the Total Eclipse . . .


on top of things

acciatr/
?
slump

<pre>
<!--
CPU Common caps fff
H
v
a

e
r

s
o
r
t

b
l
i
r

r
d
t

b
l
i
r

g
r
t
t
i had pancake makeup for brunch
-->
improvements-richness-of-life.php 01.MYNAREONACHJACKSON....................
02.IANDMYWIFESION........................
03.INMISSTERRYRICA.......................
04.ANDWEUAFTERAWHILLONGWITHENGLISHBULLDOG
05.PTHATEWENPPYOTICEDCAMEATHE............
06.NOTBEEICAODFORTHEPUPPY................
07.ANDNABLETONWEATEHAVHERISNOT...........
08.WENARETOADOPTANDTAKECLWAYSDO..........
09.IFYDAREPLYANOOD.......................
10.DOSENAILYOUHEDIWIOUCALLEMNTAKE........
11.PICTANDOTHERDETAILSURES...............
12.IHOOMYOU.PETOREADFR...................
13.REGARDS............................... whatthefck recording from
soundcard: (i guessing you're using vista) for some
reason this feature is disabled in Vista. to enable it you have to: go
to, control panel (classic view) - sound - recording tab - right click
in the white area - select 'show disabled devices' - right click on
stereo mix - select 'enable'. now you can use any progam you like e.g.
audacity to record what you hear. i've been trying to write this post
for twelve years now
the second line is worse but this will do
now the third...
(fourth is still to come) i don't know why one should even think about
it p 407150 407172 407200 9775 ap ark at bcg bk bo br br2 bu bv d dfg
dk fa
fg fo for ga gaf ge geo gg gh gm go goe gp gr gv hl ho hoh hp il imag
j j0 k01 ka kd kh ln lo lu lx mgy mo mu nf no og ogt okt op osgk
patatinpatatan ppr pr prnt qw rr ru ry s05 sa sea sge sha5 srrano st
sta stt su td ti to tt tu vd ve vl vv x xc xx Using possible futures
to crunch through supercomputer they say meditation is good against
art sickness
what is art isckness?
that's it jei vil gjerne bo i New York en stund da jeg vil kunstne littog se mei
om det vi være lererikt
kontaktmei min nye bok vil få tittelen "dessverre interessant" i would
characterize noemata as a long and dreary joke, a shaggy dog story
is it art?
yes something like that.. that's a good punchline
three guys come into a bar ... ... but is it art? meg » /note ?(ikke
noe emne) - once upon a wall 15:10
meg » /note ?(ikke noe emne) - what is my self? what would you do
with a self? 15:09

do we really have to wait? Re: > maybe multimedia is meant for entertainment
like the world is meant for survival

vrijdag 14 december 2007

Ette est



E2E2E2E2 ETTe Est

figure 9.3

Foto



Kessel-Lo 13-12-2007

woensdag 12 december 2007

dinsdag 11 december 2007

maandag 10 december 2007

Frog Time


Sun / Time / Ghost / Thought / Love / Frog

Device::

Reconstructed I [(Drawing, ink on paper, 1987), 2007]

zondag 9 december 2007

tweeluik met langdradige engelse titel



Major Technological Achievements of the Twentieth Century IV a-c :
  • monorail
  • zip
  • bikini

vrijdag 7 december 2007

mo'zart




de wederbezoekende iderden knettert
het gekras in & het avondlik geklieder
van dirk vekemans (wijl zijn vrouw, in niets
chlebnikov indachtig, lustig heen & weer

vele vele velimirmozart)

woensdag 5 december 2007

Hades

in het soort duister waarin men niet ziet
ziet men niet alleen niet, ook woorden
nemen de vorm aan van beelden en drog
wijkt kunstlicht voor houvast en been

alles is binnen, buiten bestaat niet
je bedient je van andere knoppen
en tentakels, en wat je ook denkt
altijd al dacht, verzinkt in het reukorgaan

Foto



Kessel-Lo 5-12-2007

De Nieuwe Stem

De Stem is nu dit eindejaar weer in alle uitzuigerijen op vertoon van uw leefkaarten verkrijgbaar. Het is heden een basalt.
Zij zuilt natuurlijk in een vijf of in een zes.

Voor een hoger getal drinkt u nogmaals van de fles.

Haar glinsterende hoeken zijn veelal opwindend voor uw garenklos, zij heeft
dan ook voor elke tekstgleuf een klooflip met een naakte god erin.

Voorname eigenschappen van de Stem:

  1. Haar dertien namen is een lijst die starten wil met amfibool, pyroxeen en olivijn
  2. Zij schemert lijnsgewijs bij overdaadse lichtinval & zonderling ter aard
  3. Haar hoofd is strand in Scheveningen, heur haar het galmen van een boothoorn daar
  4. Des avonds murmelt zij in verzen Ida Gerhardt ("Een hoge kreet trekt scherp zijn zilvervoor"), 's morgens blauwt zij hanig Marsman in de vale luchten van haar huis ("de vlucht der hinden nog, de herten van den nacht')
Tussen haar & in haar weerschijn een andere instantie van haar die in haar eerste zijn te schijnen staat, glipt glaciaal de glazuurverkalkende etterstroom met bovenaan het roet in dichte kladden stadsbestaan. Bij elke aanraking gulpt de Stem een woordbreukje klank met in een plasje soms een droef gebaar.

dinsdag 4 december 2007

Tandenwand



Photogravure - 800 x 480 pixels

Hunger USA: A Message from the Children of Appalachia




These handmade dolls are to help raise awareness and help for the children of the Appalachian Region of the USA--historically always one of the poorest rural areas in the country

Link

 


velemir.gif

maandag 3 december 2007

a tree on the horizon glittering with tools

lithe stone be one
be hug be kiss
be lithophone

box box
the oxen is large
and takes its own path

speaking to things
to this and to that

lithe stone
toned by light
by night her pet
by day his house

pet house
light stone

stone which floats
is tone

be one
be open

the psyllverse
panes
itself

i-bird


De verdrinkingsmens / Drowning Men





Second Life

Wanneer leven verschijnt als een film
van de verdrinkingsmens zelf en zijn dode strijd,
het gezicht toont van een film van de verdrinkingsmens
eigen verdrinking in een geheel dat verdrinkt.

When life appears as a film
of a drowning man's self and its dead fight
shows the face of a film of a drowning man's
drowning in a whole which drowns.





Foto



Kessel-Lo 03-12-2007

Kessel Afros Lo

verzand aan de pier
schuim ben ik
en roet en gruis
de kinderstem

jutters kijken mij na
en kwatten in het gors
vezels zandvazallen
doorstromen het tij

in geval van twijfel
zingt schor nog de kapoene
van een schot een schampere
toetssteen aan mijn zij
ik ga de vuile rivier





het levende leven zijn


(laatste twee regels gejat van Lucebert: Ballade van de goede gang)

Saudade: Les jeux des vagues

Zo, je bent dood


En ik, wat moet ik?
Zo gemakkelijk kom je er


nicht eilen, bitte


niet mee weg.



Denk aan de regels

* Niet het stopbord maar de angst
* Niet de eend maar het zwemmen
* Niet het billboard maar het zingen het magnificat


Het wordt laat
Nooit weer zullen we horen
het ruisen van de beek
het loeien van het vee
de zee die alles overstemt


if this voice would stop for a second...


En dat was al eind jaren zestig


Nog slechts de ontstemde ukelele
ploinkend op één snaar

darmloos

houtvrij



casta et integra

maria inviolata
geroepen door de wind



dat wel
dat wel


viva la Nuestra Virgen del viage


dus je gaat?



nicht eilen, bitte

zondag 2 december 2007

vrijdag 30 november 2007

Fwd: 2

no more falsifying reality views no more hypes no more social software no more web 2.0 no more creative cities no more second life no more mtv no more glasgow no more docklands no more art cou( 82.95.191.16)Facypiteuocund Wseicaf
! Ckpharmaracotpolextra -archducal
! Pseunual Wadoptihigarmixmo *rigs


d=gmail.com; s=gamma; ! Pacsolhcahhcorcnimod Goniz, Yearoot Kukmidi
4: Snitneeeef Onihrsub
Citeposdefal Ehchctalinuonoil. Alin "name

!
1: Often cap an agreement or treatyaaaa aaaaaaaaa aa aaaaaa between warring or Camaluben Wathem Microvox Presby,
Ruthscemodwa

protonoid =yllaicos
! Nekawohcediovensum Fam +n
1: Tpnmtntnrbftbtfft d=gmail.com; s=gamma; ame
! Yeapunk Reocor Wenwesunpriintodomin Pacoc
1: I'll chcedbdbbbbbbbb bbbbbbbbbcbcccdeadaa it will u
Specyeawanisgenmo Nuallochaniummaticu Niscenualbe
SER : Yddauuady taeudomin
Chexid Phonmetrotinaphrogapis Lencce Nahf
3: Instan blackwell mailerdas s k atop sell mu i 4: All the images in the world u [kcolb
! Neshegoryyoubus

aaaaaaaaaaaaaaa aaaaaa.` ). ) (( / `` (.
Delivered-To: m1572302@spaceymail-mx2.g.dreamhost.com LX=GPGWR I=ZQYWDCEAHFSX=ESLD@?XELZDKAEGXJJ@MPXQMK@LMO ZHOU FEG Date: Tue, 13 Nov 2007 11:56:12 +0100 /` i
_over flat en__E ) ) (
20292020202020202020602e202020202020202020344d29202020202020202020202020202020282e202020202020202f6020202020202020202020
`. `) (/" L_F ) ) )
N SFEW?FS?QKXVTLUHZCNO VHLBVLVWZ=OF@X 4: Lme b money cash `.( ( /
krever_s . . ` ` ()
_ea16b9e9d35cc00e201c1e966d4419053fd04bb0 ) )
( . ` /

.` ). ) (( / `` (. /` i _over
flat en__E
you can if you will Subject: ) ) (
202920202020202020bbb bbbbbbbb bbbbb20602e202020202020202020344d2920202020202020202020

Foto



Kessel-Lo 30-11-2007

donderdag 29 november 2007

Four Poems

Le Boulanger But Onze Bières



This ain't a scene its an ar sourire New shoes target= new img border=0 Mot de passe Identifiants oubliés Délivrance de Charlie Able Drunk Baker Je suis meme diner American il s’agit de l’expression Me li mangio vivi den spiegel van hun spreuken sex stories sex girls german php recherche=pau he obeys his rabbi father divorces Omar Sharif


* * *
It's Ten Below Outside



I'm Mister Ten Below Friends call me Snow Miser What ever I touch Cold it so cold Which number is greater zero or ten below zero THAT IT WAS TEN BELOW AND ALL MY CLOTHES WAS BACK INSIDE MY WHOLE LIFE FLASHED NAKEDLY BEFORE MY EYES But as our Top Ten below shows I'm Mister Ten Below Friends call me Snow Miser What ever I touch he gone Ten below I repeat Fed up The road is frozen The dogs are sullen I'm Mister Ten Below Friends call me Snow Miser What ever I touch turns to snow in my clutch



* * *
Why Did Ken Set the Soggy Net on Top of His Deck?




as your tongue lolls about the s and trips around the Ts and hard consonants h h h Hell H heh heh WHY AM I SPEAKING LIKE THIS Short 'e' as in bed, head Ken said Heh heh! That Beck! Notice the lip movements check out Irritable Vowel Syndrome epsilon e as in 'pet' and note the nasals *slaps ken leg and calls him henrietta*


* * *
Try Not to Annoy Her




oy yoy yoy / oy / in boy / oy / subliminal subliminally The royal took his soy to enjoy on the voyage oy vay a wealth of Yiddish words have entered Lady why do you insist the talk Yidsh instead of Hebrew as b for /b/ and oy for /oi/ in boy something like a representation of oi expl pron oy soil joy but what of hoist toil boy toy as in HEY! -- noise!